sobota, 2 stycznia 2010

dokończ. cz. 30

- Żadnych cudów?- zapytał zdumiony.
Obróciłam się na krzesełku w jego stronę. Ukucnął, by być na równi ze mną.
- No, wiesz, sama nie wiedziałam, że aż tak dobrze mi pójdzie. Myślałam, że coś pomylę, a tu takie coś.- zakłopotana wyznałam.
- Wyszło pięknie.- uśmiechnął się.
Zarumieniłam się.
- Dzięki…- odpowiedziałam.
Kacper wziął moje ręce w swoje, i powiedział.
- Rozalindo.
- Tak?- odparłam, dziwiąc się sobie samej, jakby z nadzieją.
- Naprawdę cię lubię.- wyznał, po czym nachylił się, i pocałował mnie w usta.






mała wskazówka co do ostatnich cz. RR
` hej, mam dla Was radę, wskazówkę: jak czytacie ostatnie części RR, najlepiej od gdy Kacper przychodzi do Rose, włączcie sobie tę piosenkę : http:// www.youtube.com /watch?v=y b r n 8 y 1 9 J z o
to jest ta piosenka którą gra Rossi. Ja przy niej pisałam, dawało świetny , niesamowity efekt, a piosenka jest po prostu przepiękna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz